čtvrtek 16. února 2017

R.I.P. Matt His spirit was printed in Dice magazine. I still remember the first time I opened the magazine and could not believe that something so perfect exist. The great mixture of all I love: bikes, skateboarding, custom culture. Since than I follow all the issues. And what more once Matt used pictures od my dad on harley from the 70's I ´ ve sent him. You will be missed Matt. Jeho duch žije v časopise dále . Pamatuji si, když jsem poprvé otevřel časopis a nemohl uvěřit, že něco tak takového existuje.Vše co mám rád: chopper, skateboard, custom kulturu. Od té doby sleduji všechny vydání . Také mě potěšil když publikoval fotografie mého táty na HD ze 70let, které jsem mu poslal. Bude nám všem co takhle žijí velice chybět . ,,At ti to stále jezdí i tam nahoře Matt,,










Žádné komentáře:

Okomentovat